- اسلامی، محرم و محمود بیجنخان (1384)، واژهگزینی و واجآرایی، مجموعه مقالات دومین هماندیشی واژهگزینی و اصطلاحشناسی، بهکوشش علی کافی، تهران: نشر آثار، 430-448
- خرمایی، علیرضا (1387)، اصول ساختواژی واژهسازی و واژههای نوساختة عمومی، مجله دانشکدة ادبیات و علوم انسانی مشهد (160): 75-94.
- شعبانی، اکبر (1385)، بازیابی واژگانی زبان فارسی، مجلة دانشکدة ادبیات و علوم انسانی مشهد، سال سی و نهم(3): 161-170.
- کافی، علی (1371)، «بررسی واژههای فرهنگستان»، نشر دانش، سال دوازدهم(3): 33-41
- گروه واژهگزینی فرهنگستان (1385)، فرهنگ واژههای مصوب فرهنگستان، دفتر چهارم، تهران: نشر آثار.
- گروه واژهگزینی فرهنگستان (1386)، فرهنگ واژههای مصوب فرهنگستان، دفتر پنجم، تهران: نشر آثار.
- گروه واژهگزینی فرهنگستان (1387)، فرهنگ واژههای مصوب فرهنگستان، دفتر ششم، تهران: نشر آثار.
- گروه واژهگزینی فرهنگستان (1388)، فرهنگ واژههای مصوب فرهنگستان، دفتر هفتم، تهران: نشر آثار.
- گروه واژهگزینی فرهنگستان (1389)، فرهنگ واژههای مصوب فرهنگستان، دفتر هشتم، تهران: نشر آثار.
- گروه واژهگزینی فرهنگستان (1390)، فرهنگ واژههای مصوب فرهنگستان، دفتر نهم، تهران: نشر آثار.
- Bybee, J. L. (2011), Markedness: iconicity, economy, and frequency.
- Croft, W. (2003), Typology and universals. Cambridge University Press.
- Haiman, J. (1983), Iconic and economic motivation. Language, 781-819.
- Haspelmath, M., & Sims, A. (2013), Understanding morphology. Routledge.